Toon het nieuws eenvoudig op je website met onze handige plugin
Al onze marketing campagnes zijn kant-en-klaar. Dat betekent dat je ze direct kunt inzetten. Zonder technische kennis! Je hebt geen aanvullende software nodig. Je regelt alles via ons handige dashboard.
Een campagne bestaat uit 5 onderdelen. Wil je weten welke? Check de video hiernaast!
Per campagne bepaal je zelf hoe je het wilt inzetten. Zie hieronder een voorbeeld van onze AOV check marketing campagne:
De marketing actie pagina is de basis voor elke marketing campagne. Het bevat een commercieel geschreven artikel dat als doel heeft om de lezer contact met jou te laten opnemen.
Je ontvangt deze reactie in je mailbox zodat je de klant telefonisch of per e-mail verder kunt opvolgen.
Wil je de marketing actie bij een grote groep klanten onder de aandacht brengen? Zet dan de e-mail campagne in!
Met een druk op de knop maak je de campagne aan en verstuur je hem naar de gewenste groep. Technische kennis is hierbij niet vereist. Dat hebben wij allemaal voor je geregeld.
Met de nieuwsbrief bereik je eenvoudig al je klanten. Als je daarnaast ook nog eens Social Media in zet dan bereik je daarnaast ook nog eens niet-klanten. Potentiële nieuwe klanten dus.
Elke marketing campagne bevat een Facebook, Twitter en LinkedIn post die je met een druk op de knop kunt delen.
Maak je ook gebruik van onze Contaqt Nazorg+ module? Dan verstuur je elke maand een nieuwsbrief naar je klanten.
In deze nieuwsbrief kun je eenvoudig een banner opnemen naar één van je marketing campagnes.
Je kunt óók je eigen website inzetten om extra aandacht te genereren. Hiervoor plaats je onze 'Attention Grabber' op je website. Dit hoef je slechts eenmalig te doen.
Draait de Attention Grabber op je website? Dan kun je vanuit ons dashboard eenvoudig de campagne aanklikken die je onder de aandacht wilt brengen.
Het activeren van een marketing campagne is heel eenvoudig. Check de video hiernaast!
Wil je zelf eens proberen hoe onze software werkt? Maak dan een demo aan en test het zelf! En wees niet bang: je hoeft geen rekeningnummer op te geven. Geheel vrijblijvend dus!
Direct aan de slag? Maak dan een keuze uit een database met kant-en-klare marketing campagnes. Bekijk hieronder de campagnes die momenteel beschikbaar zijn. Goed te weten: we voegen regelmatig nieuwe campagnes toe!
Handig! print een overzicht uitNadat je onze plugin op je website hebt ingebouwd verschijnt automatisch het nieuws op je website. Hiermee heb je dus ruim 100 keer per jaar een nieuw artikel op je website staan. Zo blijft je website lekker fris.
Je hebt hierbij de keuze uit artikelen voor een financieel adviseur, hypotheek adviseur, verzekerings adviseur, zakelijk adviseur en zelfs artikelen die gaan over de woningmarkt.
Zodra je een kant-en-klare nieuwsbrief naar je klanten hebt verzonden dan kan de ontvanger het volledig artikel verder lezen op jouw eigen website. Dat is goed voor de merkbeleving. Enne... als hij toch op je website zit dan kan hij direct even de rest van je dienstverlening bekijken.
De klik vanuit een nieuwsbrief of bijvoorbeeld een Facebook bericht wordt geregistreerd door Google. Hoe vaker er geklikt wordt hoe meer traffic je naar je website krijgt. Dit wordt door Google beloond in de vorm van een hogere ranking.
Onze plugin werkt op iedere website. Vind je dit technisch lastig? Geen probleem. Dan leggen wij aan jouw websitebouwer uit wat er moet gebeuren.
"Afgelopen jaar zijn wij overgestapt van een reguliere nieuwsbrief aanbieder naar Contaqt. Met de tool van Contaqt worden wij in staat gesteld om een professionele nieuwsbrief met onze eigen look en feel te creëren welke wij maandelijks naar onze vaste relaties sturen. Daarnaast hebben we de regie over onze nieuwsbrief heel eenvoudig in eigen hand zonder dat wij daar veel tijd in hoeven investeren. Dit in tegenstelling tot onze vorige aanbieder. We stellen nu zelf onze nieuwsbrief samen met artikelen die Contaqt ons aanreikt, en daarnaast voorzien we elke nieuwsbrief van een persoonlijk voorwoord. Op deze wijze blijven onze vaste relatie optimaal geïnformeerd en blijven wij als kantoor in beeld bij onze relaties. Verder biedt de Contaqt tool ons een mooie extra. We kunnen nu heel eenvoudig op elk gewenst moment relevante nieuwsartikelen op Facebook, Twitter en/of LinkedIn plaatsen. Zo bereiken we naast onze vaste relaties zeker ook nieuwe potentiële relaties. "
Wil je meer weten over onze Nieuwsbrief module? Op deze pagina vind je er meer informatie over.
Benieuwd wat je nog meer met de software kunt doen? Check dan onderstaande greep uit de mogelijkheden.
Nadat je onze plugin op je website hebt ingebouwd verschijnt automatisch het nieuws op je website. Hiermee heb je dus ruim 100 keer per jaar een nieuw artikel op je website staan. Zo blijft je website lekker fris.
Je hebt hierbij de keuze uit artikelen voor een financieel adviseur, hypotheek adviseur, verzekerings adviseur, zakelijk adviseur en zelfs artikelen die gaan over de woningmarkt.
Zodra je een kant-en-klare nieuwsbrief naar je klanten hebt verzonden dan kan de ontvanger het volledig artikel verder lezen op jouw eigen website. Dat is goed voor de merkbeleving. Enne... als hij toch op je website zit dan kan hij direct even de rest van je dienstverlening bekijken.
De klik vanuit een nieuwsbrief of bijvoorbeeld een Facebook bericht wordt geregistreerd door Google. Hoe vaker er geklikt wordt hoe meer traffic je naar je website krijgt. Dit wordt door Google beloond in de vorm van een hogere ranking.
Onze plugin werkt op iedere website. Vind je dit technisch lastig? Geen probleem. Dan leggen wij aan jouw websitebouwer uit wat er moet gebeuren.
Bekijk hieronder een voorbeeld van deze scan. Het is hierbij goed te weten dat je alle vragen gewoon zelf kunt aanpassen zodat deze naadloos bij jouw werkwijze passen.
Voorbeeld vragenlijstVoorbeeld uitnodigingVoorbeeld bevestiging"Wij zijn onlangs gestart met de nazorgscan. Tussentijdse wijzigingen bij een klant kunnen enorme gevolgen hebben voor bestaande producten. Denk daarbij aan klanten die voor zichzelf beginnen, een gezinsuitbreiding, een verbouwing of plannen om te gaan verhuizen. Om op de hoogte te blijven van de veranderingen bij onze relaties hebben wij de nazorgscan ingezet. Dit met succes. Cliënten reageren erg enthousiast. De scan bewijst nu als zijn toegevoegde waarde. Veel relaties geven wijzigen door. Daarnaast heeft het voor extra omzet gezorgd. Wij zijn super blij met deze nieuwe dienst."
In de onderstaande video leggen we uit hoe de Nazorgscan werkt.
Via ons dashboard maak je eenvoudig je eigen scans. Wil je direct aan de slag? Dan kun je ook een van onze kant-en-klare scans kopiëren. Hieronder vind je een overzicht met de beschikbare scans
De scans met het groene CFD-logo zijn ontwikkeld in samenwerking met brancheorganisatie C zijn standaard inbegrepen in de Contaqt Nazorgscan.
Niet goed = geld terug! Als je niet tevreden bent dan krijg je gewoon je geld van de afgelopen maand terug. No questions asked. En... we hanteren sowieso geen opzegtermijn.
Ontdek de kracht van AI en maak je eigen nieuws- of blogartikel in een handomdraai. Meer credits nodig? Check dan dit artikel.
Wij geloven niet in lang-lopende contracten. Je kunt Contaqt maandelijks opzeggen zodat je onze dienst veilig kunt uitproberen.
De eerste 1.250 contacten zijn bij je abonnement inbegrepen. Heb je meer klanten? Check dan deze prijsstaffel.