Leer hoe je je nieuwsbrief transformeert van eenrichtingsverkeer naar een interactieve ervaring. Ontdek 7 praktische manieren om meer betrokkenheid te creëren bij je lezers.
Voel je soms dat je nieuwsbrief meer een monoloog is dan een gesprek? Tijd om daar verandering in te brengen! In deze blog ontdek je hoe je je nieuwsbrief kunt omtoveren van eenrichtingsverkeer naar een levendige dialoog met je lezers. We delen praktische ideeën om meer interactie te krijgen, zodat je lezers niet alleen ontvangen, maar ook actief meedoen. Lees verder en leer hoe je van je nieuwsbrief een bruisende community maakt!
Je stuurt trouw je nieuwsbrieven, maar hoor je ook weleens iets terug van je lezers? Laten we eens kijken hoe je van je nieuwsbrief een tweerichtingsgesprek kunt maken.
Eerst even dit: waarom zou je überhaupt moeite doen om je nieuwsbrief interactiever te maken?
Onthoud: Een interactieve nieuwsbrief draait niet alleen om zenden, maar vooral om luisteren. Door je lezers een stem te geven, creëer je niet alleen betrokkenheid, maar krijg je ook waardevolle inzichten voor je bedrijf. En dat is ook tevens de reden dat je nooit een no-reply mailadres moet gebruiken voor het versturen van nieuwsbrieven. Daar schreven we eerder al een blog over.
Wil je zeker weten dat je nieuwsbrief echt in gesprek gaat met je lezers? Met onze nieuwsbriefmodule krijg je niet alleen geweldige content, maar ook ideeën en tools om interactieve elementen toe te voegen aan je mails.
Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen om van je nieuwsbrief een bruisende community te maken? Check onze nieuwsbriefmodule en ontdek hoe makkelijk het kan zijn!
Wij zorgen ervoor dat al jouw klanten regelmatig van je horen zónder dat het jou extra tijd kost. Daar krijg je #blijeklanten van.
Lees hier hoe blij onze gebruikers met onze software zijnDankzij Contaqt blijven cliënten betrokken bij mijn bedrijf en tevens helpt het bij mijn zorgplicht.
Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Ik ervaar dat klanten het prettig vinden regelmatig wat van mij te horen. De tijdsbesparing kan ik gebruiken voor commerciële werkzaamheden."
Met Contaqt kan ik actuele berichten vol automatisch op onze website plaatsen, op onze social media kanalen verspreiden en via onze nieuwsbrief versturen. Een prima aanvulling binnen onze communicatiestrategie."
Naast de nieuwsbrief van Contaqt gebruik ik ook het programma bij het invullen van zorgplicht op mijn portefeuille. Met een simpele vragenlijst krijg ik inzicht in de wensen en wijzigingen van mijn relaties.
Wij zijn onlangs gestart met de nazorgscan. Dit met succes. Cliënten reageren erg enthousiast. Daarnaast heeft het voor extra omzet gezorgd.
Contaqt is voor mij een gebruikersvriendelijke tool die ik gebruik voor mijn nieuwsberichten. Het bespaart mij een hoop tijd.