Hoera, je hebt een nieuwe abonnee voor je nieuwsbrief! Maar hoe zorg je ervoor dat ze ook echt enthousiast worden en blijven? Het geheim zit 'm in je welkomstmail.
Yes! Iemand heeft zich ingeschreven voor je nieuwsbrief. Maar hoe zorg je ervoor dat je nieuwe abonnee meteen enthousiast wordt? Met een ijzersterke welkomstmail natuurlijk! We delen de geheime ingrediënten voor een welkomstmail die indruk maakt.
Je welkomstmail is vaak de eerste echte 'ontmoeting' tussen jou en je nieuwe abonnee. En je weet wat ze zeggen: je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk! Een goede welkomstmail:
Een goede welkomstmail zet de toon voor je hele relatie met je abonnee. Door meteen de juiste snaar te raken, creëer je een positieve associatie met jouw merk. Dit verhoogt de kans dat ze je toekomstige mails ook zullen openen en lezen.
Wil je zeker weten dat je nieuwe abonnees een topwelkomstmail krijgen? Met onze nieuwsbriefmodule heb je in no-time een professionele welkomstmail klaarstaan. We hebben zelfs voorbeelden die je zo kunt gebruiken of aanpassen aan jouw stijl.
Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen om je e-mailmarketing naar een hoger niveau te tillen? Check onze nieuwsbriefmodule en ontdek hoe makkelijk het kan zijn!
Wij zorgen ervoor dat al jouw klanten regelmatig van je horen zónder dat het jou extra tijd kost. Daar krijg je #blijeklanten van.
Lees hier hoe blij onze gebruikers met onze software zijnDankzij Contaqt blijven cliënten betrokken bij mijn bedrijf en tevens helpt het bij mijn zorgplicht.
Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Ik ervaar dat klanten het prettig vinden regelmatig wat van mij te horen. De tijdsbesparing kan ik gebruiken voor commerciële werkzaamheden."
Met Contaqt kan ik actuele berichten vol automatisch op onze website plaatsen, op onze social media kanalen verspreiden en via onze nieuwsbrief versturen. Een prima aanvulling binnen onze communicatiestrategie."
Naast de nieuwsbrief van Contaqt gebruik ik ook het programma bij het invullen van zorgplicht op mijn portefeuille. Met een simpele vragenlijst krijg ik inzicht in de wensen en wijzigingen van mijn relaties.
Wij zijn onlangs gestart met de nazorgscan. Dit met succes. Cliënten reageren erg enthousiast. Daarnaast heeft het voor extra omzet gezorgd.
Contaqt is voor mij een gebruikersvriendelijke tool die ik gebruik voor mijn nieuwsberichten. Het bespaart mij een hoop tijd.